Markkinointi ja viestintä

Facebook-mainonnan perusteet

Hinta ja ilmoittautuminen

Koulutuksen hinta on 180 €, joka maksetaan verkkomaksuna ilmoittautumisen yhteydessä. Mikäli työnantaja maksaa osallistumisen, syötä kohtaan “yrityslaskutus” työnantajalaskutustiedot.

Ajankohta

Koulutus pidetään tiistaina 24.9. klo 9-16 Tampereen kesäyliopiston Suvituuli-koulutustilassa (Yliopistonkatu 60 A, 4. kerros). Ilmoittautuneille lähetetään kutsu sähköpostitse noin kaksi viikkoa ennen koulutuksen alkua.

Huom! Ota oma kannettava tietokoneesi mukaan koulutuspäivään.

Sisältö

Koulutus on tarkoitettu kaikille, jotka ovat kiinnostuneita aloittamaan Facebook-mainonnan sekä niille, jotka ovat jo vähän tehneet mainontaa. Päivän aikana käydään läpi viimeaikaisinta tietoa Facebook-mainonnan perusteista ja parhaista käytännöistä.

Sisältö:

  • Intro: Miksi mainostaa Facebookissa? (Lyhyt alustus)
  • Facebook-mainostilin ja Business Managerin luonti
  • Facebook-mainonnan laskutus
  • Mainoskäyttöliittymän käyttö
  • Mainoskampanjoiden rakenne (kampanjat, mainosryhmät ja mainokset)
  • Tehokkaat Facebook-mainokset: kuvamainos, videomainos, karusellimainos, canvas-mainos
  • Facebook-mainoskampanjan tavoitteen valinta, mainoskampanjan kohdentaminen, sijoittelut, budjetointi ja aikataulutus
  • Facebook-mainonnan tunnusluvut ja mainoskampanjoiden seuranta.

Kouluttaja

Kouluttajana toimii Mahon Digitalilla työskentelevä markkinointisuunnittelija Johanna Järäinen

Kohderyhmä

Koulutus sopii kaikille digitaalisesta markkinoinnista kiinnostuneille, esimerkiksi viestinnän ja markkinoinnin parissa toimiville, verkkosivujen kehittäjille ja pienyrittäjille.

Lisätiedot

Koulutussuunnittelija Anu Urhemaa, puh 040 7065606, anu.urhemaa@tampereenkesayliopisto.fi

  
Opettajatieto puuttuu
Paikkoja vapaana
24.9.2019 - 24.9.2019
Ilmoittautuminen alkaa
12.3.2019 00:00
Ilmoittautuminen päättyy
10.9.2019
Osallistumismaksu 180,00