Google Ads -jatkokurssilla pääset hiomaan Google-mainonnan osaamistasi.
Koulutuksen hinta on 180 €, joka maksetaan verkkomaksuna ilmoittautumisen yhteydessä. Mikäli työnantaja maksaa osallistumisen, syötä kohtaan “yrityslaskutus” työnantajan laskutustiedot.
Koulutus pidetään tiistaina 11.2.2020 klo 9-16 Tampereen kesäyliopiston koulutustilassa. Ilmoittautuneille lähetetään kutsu sähköpostitse noin kaksi viikkoa ennen koulutuksen alkua.
Huom! Ota oma kannettava tietokoneesi mukaan koulutuspäivään.
Päivän aikana opetellaan tekemään tehokasta display-, uudelleenmarkkinointi- ja videomainontaa. Koulutuksessa perehdytään tarkemmin myös mainonnan analytiikkaan ja sen työkaluihin sekä siihen, miten tiedon avulla voidaan parantaa kampanjoiden suoriutumista. Koulutus on workshop-tyyppinen, joten osallistujat pääsevät itse konkreettisesti tekemään kampanjoita. Koulutus sopii niille, joille Google Ads-mainonnan perusteet ja hakukampanja ovat jo tuttuja, mutta jotka kaipaavat lisätietoja kampanjoiden toiminnan tehostamisesta sekä eri kampanjavaihtoehtojen hyödyntämisestä.
Päivän aikana käsitellään:
Mainonnan analytiikka (Google Ads ja Google Analytics):
Koulutuspäivä sisältää käytännön harjoituksia.
Kouluttajana toimii Mahon Digitalilla työskentelevä Koulutus- ja asiakkuuspäällikkö Johanna Järäinen.
Koulutus sopii kaikille digitaalisesta markkinoinnista kiinnostuneille, esimerkiksi viestinnän ja markkinoinnin parissa toimiville sekä verkkosivujen kehittäjille ja pienyrittäjille.
Aiemmin kurssista sanottua:
“Todella hyödyllistä ja ajankohtaista uuta tietoa Google Adsista, Analyticsistä ja Youtubesta.”
“Loistava ja mitä parhain kouluttaja!” Erinomaiset materiaalit ja esimerkit! Näitä lisää.”
Koulutussuunnittelija Anu Urhemaa, puh 040 7065606, anu.urhemaa@tampereenkesayliopisto.fi.