Kehitä ammatillista osaamistasiMarkkinointi ja viestintä

Sosiaalinen media organisaation strategiaviestinnässä

Monissa organisaatioissa pohditaan, miten parhaiten voidaan vahvistaa luottamusta sidosryhmiin ajassa, jossa kaikki tuntuu olevan liikkeessä. Strategiaviestintä on syrjäyttänyt käsityksen viestinnästä suhdetoimintana. Strategiaviestintä toimii organisaation työkaluna, joka jalkauttaa ja tekee näkyväksi organisaation tahtotilaa sen tavoitteiden saavuttamiseksi. Tänä päivänä jokainen organisaatio viestii monikanavaisesti.

Ajankohta ja paikka

Maanantai 2.11.2020 klo 9.00–16.30 (koulutuksen ajankohta muuttunut aiemmin ilmoitetusta) 

Tampereen kesäyliopiston koulutustila Suvituuli, os. Yliopistonkatu 60 A, Tampere. 

Koulutukseen voi osallistua myös verkon välityksellä. Koulutuksessa käytetään Zoom-verkkokokousjärjestelmää ja Moodle-oppimisympäristöä. Verkon kautta osallistumiseen tarvitaan hyvä nettiyhteys, tietokone, mikrofoni, kuulokkeet tai kaiutin sekä kamera.

Kohderyhmä

Sosiaalinen media organisaation strategiaviestinnässä -koulutuspäivä on suunnattu kaikille viestinnän kanssa työskenteleville ja viestinnästä kiinnostuneille sekä asiantuntijaviestintää harjoittaville ja erilaisissa esimiestehtävissä toimiville. Erityisesti koulutus sopii niille julkishallinnon organisaatioille, kuten kunnille sekä kunta- ja koulutusyhtymille, joille viestintä on lakisääteinen tehtävä.

Kouluttaja

Kouluttajana toimii organisaatioviestinnän asiantuntija, VTT ja KTM Maarit Pedak Helsingin yliopistosta. Hän on vetänyt useita some-työpajoja eri alojen organisaatiossa ja konsultoinut viestintäsuunnitelmien päivittämisessä digiaikaan.

Sisältö

Some-koulutuspäivän aikana perehdytään Twitterin ja Instagramin tarjoamiin mahdollisuuksiin monikanavaisen viestinnän ytimessä. Käytännönläheisessä työpajassa ratkaisemme niitä ajankohtaisia viestintätehtäviä, joita koulutuksen osallistujat työssään pohtivat. Koulutuspäivän jälkeen tunnet paremmin sosiaalisen median mahdollisuudet ja saat varmuutta toteuttaa strategiaviestintää omista lähtökohdistasi.

Koulutuspäivän sisältö:

1.    Johdanto sosiaalisen median viestintään
2.    Twitter-viestinnän keinot strategiaviestinnässä
3.    Instagramin tarjoamat keinot strategiaviestinnässä
4.    Miten parhaiten kannustaa työyhteisöä sosiaalisen median välineiden käytössä

Lisätiedot

Marja Hoivala, puh 040 761 5952, marja.hoivala(at)tampereenkesayliopisto.fi

 

Tiedot on julkaistu ennakkotietoina. Muutokset mahdollisia.

 

Opettaja

Maarit Pedak

Ilmoittautumisen tilanne

Kurssilla on tilaa

Kurssin ajankohta

2.11.2020 - 2.11.2020

Ilmoittautuminen alkaa

4.11.2019

Ilmoittautuminen päättyy

19.10.2020

Kurssimaksu

205€

Ilmoittaudu