Kehitä ammatillista osaamistasiMarkkinointi ja viestintä

Google Analytics ja Data Studio

Tämä kurssi on päättynyt

Huom! Ajankohta muuttunut alkuperäisestä


Google Analytics ja Data Studio -koulutuksessa saat kattavan ja käytännönläheisen tietopaketin, jonka avulla voit oppia paremmin analysoimaan ja mittaamaan verkkosivujen kävijätietoja ja niiden hyödyntämistä markkinoinnissasi.

Hinta ja ilmoittautuminen

Koulutuksen hinta on 215 €, joka maksetaan verkkomaksuna ilmoittautumisen yhteydessä. Mikäli työnantaja maksaa osallistumisen, syötä kohtaan yrityslaskutus työnantajalaskutustiedot.

Ajankohta

Verkkokurssi

Koulutus pidetään perjantaina 21.1.2022 klo 9–16 etänä. Ilmoittautuneille lähetetään tarkemmat osallistumistiedot sähköpostitse noin viikko ennen koulutuksen alkua.

Sisältö

  • Google Analytics (Universal Analytics) tilin luonti ja rakenne
    Google Analyticsin (Universal Analytics) tarjoama tieto ja hyödyntäminen: Kävijäseuranta, liikenteen lähteet, yleisöraportit
    Sivun tavoitteiden muuttaminen seurattaviksi mittareiksi (Universal Analytics)
    Kurkistus uuteen Google Analytics 4:ään ja vinkit käyttöönottoon    
    Google Data Studion käyttö tulosten raportointiin ja datan visualisointiin
    Google Data Studio -raportointipohjan luominen ja vinkit sen hyödyntämiseen

Kouluttaja

 Kouluttajana toimii Mahon Digitalilla työskentelevä Koulutus- ja asiakkuuspäällikkö Johanna Järäinen.

Kohderyhmä

Koulutus sopii kaikille digitaalisesta markkinoinnista kiinnostuneille, esimerkiksi viestinnän ja markkinoinnin parissa toimiville, verkkosivujen kehittäjille ja pienyrittäjille.

Lisätiedot

Koulutussuunnittelija Anu Urhemaa, puh 040 7065606, anu.urhemaa@tampereenkesayliopisto.fi.

Opettaja

Johanna Järäinen

Ilmoittautumisen tilanne

Ilmoittautuminen on päättynyt

Kurssin ajankohta

21.1.2022 - 21.1.2022

Ilmoittautuminen alkaa

8.3.2021

Ilmoittautuminen päättyy

19.1.2022

Kurssimaksu

215€