Kehitä ammatillista osaamistasiMarkkinointi ja viestintä

Facebook ja Instagram -mainonnan perusteet

Opintojakso kuuluu opintokokonaisuuteen

Facebook ja Instagram -mainonta

Hinta ja ilmoittautuminen

Koulutuksen hinta on 215 €, joka maksetaan verkkomaksuna ilmoittautumisen yhteydessä. Mikäli työnantaja maksaa osallistumisen, syötä kohtaan "yrityslaskutus" työnantajan laskutustiedot. Lasku lähetetään hieman ennen koulutuksen alkua.

Sisältö

Verkkokurssi

Facebook ja Instagram -mainnonnan perusteet pidetään etänä kahtena päivänä:

Ti 15.3.2022 klo 9–12

- Facebook ja Instagram -mainonnan hyödyt

- Mainostilin ja Business Managerin luonti

- Mainoskampanjan rakenne, kampanjavaihtoehdot ja kampanjatavoitteen valinta

- Mainosryhmät: kohdentaminen, sijoittelut, budjetit ja aikataulu

To 17.3.2022 klo 9–12

- Mainostilin käyttö: kampanjan ja mainosryhmien luonti käytännössä

- Mainosten luonti ja eri mainosmuodot: kuvamainos, videomainos, karusellimainos, kokoelma-mainos

- Julkaisujen buustaus

Ilmoittautuneille lähetetään kutsu ja tarkemmat osallistumistiedot sähköpostitse noin 1–2 viikkoa ennen koulutuksen alkua.

HUOM! Mikäli haluat harjoitella koulutuksessa mainosten ja kampanjoiden  tekemistä käytännössä, sinulla tulee olla oma Facebook-mainostili tai  pääsy yrityksen mainostiliin.

Kohderyhmä

Koulutus sopii kaikille digitaalisesta markkinoinnista kiinnostuneille, esimerkiksi viestinnän ja markkinoinnin parissa toimiville, verkkosivujen kehittäjille ja pienyrittäjille.

Kouluttaja

Mahon Digitalin koulutus- ja asiakkuuspäällikkö Johanna Järäinen

Lisätiedot

Anu Urhemaa, puh. 040 7065606, anu.urhemaa@tampereenkesayliopisto.fi

Katso myös

Perusteiden jälkeen voit jatkaa Facebook ja Instagram -mainonnan jatkokurssille.

Opettaja

Johanna Järäinen

Ilmoittautumisen tilanne

Kurssilla on tilaa

Kurssin ajankohta

15.3.2022 - 17.3.2022

Ilmoittautuminen alkaa

25.10.2021

Ilmoittautuminen päättyy

1.3.2022

Kurssimaksu

215€

Ilmoittaudu