Kehitä ammatillista osaamistasiMarkkinointi ja viestintä

Facebook ja Instagram -mainonta

Ajankohta

Verkkokoulutus tiistaina 15.11.2022 klo 9–16 Zoomissa. Ilmoittautuneille lähetetään tarkemmat osallistumistiedot sähköpostitse noin viikko ennen koulutuksen alkua.


Hinta ja ilmoittautuminen

Koulutuksen hinta on 215 €, joka maksetaan verkkomaksuna ilmoittautumisen yhteydessä. Mikäli työnantaja maksaa osallistumisen, syötä ilmoittautumislomakkeella kohtaan "yrityslaskutus"  työnantajan laskutustiedot. Lasku lähetetään hieman ennen koulutuksen alkua.


Sisältö

Koulutus on tarkoitettu kaikille, jotka ovat kiinnostuneita aloittamaan Facebook ja Instagram –mainonnan sekä niille jotka ovat jo vähän tehneet mainontaa. Päivän aikana käydään perusteellisesti läpi viimeaikaisimmat tiedot Facebook ja Instagram -mainonnan perusteista ja parhaista käytännöistä. Koulutus on workshop-tyyppinen, joten osallistujat pääsevät itse konkreettisesti tekemään kampanjoita.

– Facebook ja Instagram -mainonnan hyödyt

– Mainostilin luonti

– Mainoskampanjan rakenne, kampanjavaihtoehdot ja kampanjatavoitteen valinta

– Mainonnan kohdentaminen ja mainosten sijoittelut

– Kampanjan ja mainosryhmien luonti käytännössä

– Mainosten luonti ja eri mainosmuodot: kuvamainos, videomainos, karusellimainos, kokoelma-mainos

– Mainonnan tunnusluvut ja suoriutumisen seuranta


Kohderyhmä

Koulutus sopii kaikille digitaalisesta markkinoinnista kiinnostuneille, esimerkiksi yrittäjille sekä viestinnän ja markkinoinnin parissa työskenteleville.


Kouluttaja

Kouluttajana toimii Mahon Digitalilla työskentelevä markkinointi- ja koulutussuunnittelija Juho-Petteri Kiviranta.


Lisätiedot

Anu Urhemaa, anu.urhemaa(at)tampereenkesayliopisto.fi, puh. 040 706 5606
Jenna Torni, jenna.torni(at)tampereenkesayliopisto.fi, puh. 040 163 3302

Opettaja

Juho-Petteri Kiviranta

Ilmoittautumisen tilanne

Kurssilla on tilaa

Kurssin ajankohta

15.11.2022 - 15.11.2022

Ilmoittautuminen alkaa

27.4.2022

Ilmoittautuminen päättyy

1.11.2022

Kurssimaksu

215€

Ilmoittaudu