Kehitä ammatillista osaamistasiMarkkinointi ja viestintä

Tarinallistamisen merkitys brändäyksessä

Useat yritykset käyttävät rahaa markkinointiin, joka ei kuitenkaan toimi halutulla tavalla. Tämä voi johtua siitä, että oma viesti ei erotu joukosta tai ole asiakkaan mielestä selkeä. Monesti tarjottua tuotetta tai palvelua ei ymmärretä, koska sillä ei osata vastata asiakkaan ongelmiin, ja auttaa heitä konkreettisesti. Tällöin markkinoinnista tulee monesti yhdentekevää, koska viesti ei puhuttele tärkeintä henkilöä, eli asiakasta.


Tämän koulutuksen avulla käymme läpi, miten tarinallistamista voidaan käyttää hyödyksi yrityksen brändäyksessä sekä markkinoinnissa. Koulutus sisältää teoriaosuuden, jossa käymme läpi työkaluja oman tarinan selkeään esilletuontiin, joka puhuttelee asiakasta. Koulutuksen työpajaosuudessa, lähdemme jo miettimään ja rakentamaan alussa opittujen asioiden pohjalta yritykselle tarinaa, jota pystyy konkreettisesti hyödyntämään yrityksen sisällöntuotannossa ja markkinoinnissa.


Ajankohta

Verkkokoulutus keskiviikkona 30.11.2022 klo 12–16 Zoomissa. Ilmoittautuneille lähetetään tarkemmat osallistumistiedot sähköpostitse noin viikko ennen koulutuksen alkua.

Sisältö

Luento-osuus (1,5 h)


  • – Käymme läpi teoriaa ja konkreettisia esimerkkejä siitä, mitkä ovat tarinallistamisen vaikutukset yrityksen bändäyksessä.
    – Annamme yrittäjille vinkkejä ja työkaluja oman tarinansa selkeään esilletuontiin.
    – Pohjustamme luento-osuudessa työpajan tehtävänannon.

  • Työpaja (2,5 h)


– Lähdemme rakentamaan yhdessä yrityksille tarinaa, jossa asiakas on keskiössä.
– Tarinaa pystyy hyödyntämään laajasti sisällöntuotannossa ja markkinoinnissa.

Kohderyhmä

Koulutus sopii kaikille digitaalisesta markkinoinnista kiinnostuneille, esimerkiksi yrittäjille sekä viestinnän ja markkinoinnin parissa työskenteleville.

Kouluttaja

Kouluttajana toimii Krista Autio, Kuulun Account Manager ja Digimarkkinoinnin asiantuntija. Hän suhtautuu intohimolla brändien luomiseen, tarinallistamiseen sekä brändin tunnettuuden kasvattamiseen ja hallintaan. Työssään hän tekee päivittäin monipuolisesti digimarkkinointia, somesisältöjä sekä vastaa useista asiakkuuksista.

Hinta ja ilmoittautuminen

Koulutuksen hinta on 180 €, joka maksetaan verkkomaksuna ilmoittautumisen yhteydessä. Mikäli työnantaja maksaa osallistumisen, syötä ilmoittautumislomakkeella kohtaan "yrityslaskutus" työnantajan laskutustiedot. Lasku lähetetään hieman ennen koulutuksen alkua.

Lisätiedot

Jenna Torni, jenna.torni(at)tampereenkesayliopisto.fi, puh. 040 163 3302

Opettaja

Krista Autio

Ilmoittautumisen tilanne

Kurssilla on tilaa

Kurssin ajankohta

30.11.2022 - 30.11.2022

Ilmoittautuminen alkaa

8.6.2022

Ilmoittautuminen päättyy

16.11.2022

Kurssimaksu

180€

Ilmoittaudu