Avoin yliopisto-opetusDigimarkkinointi

Digitaalinen markkinointi YMAA3220 (6 op)

Opintojakso kuuluu opintokokonaisuuteen

Digimarkkinoinnin opintokokonaisuus 17 op

Vastaava yliopisto ja tiedekunta/yksikkö

Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu

Ilmoittautuminen ja hintatiedot

Ilmoittautumisen voi tehdä vain koko opintokokonaisuuteen 17 op. Opintokokonaisuuden hinta on 390 €, joka maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksuna Tampereen kesäyliopistoon.

Aikataulu

Ti 13.1.2026 klo 17.30–19.00 (2 h) verkkotuutorointi

Ti 20.1.2026 klo 17.30–19.00 (2 h) verkkotuutorointi

Ti 10.2.2026 klo 17.30–19.00 (2 h) verkkotuutorointi

Ti 3.3.2026 klo 17.30–19.00 (2 h) verkkotuutorointi

Sisältö

This course introduces students to digital marketing. The course explains the principles of formulating a digital marketing strategy and implementing it to practice via various digital marketing tactics. The course is designed for both practitioners and university students who want a comprehensive understanding of digital marketing from a business perspective.

Osaamistavoitteet

By the end of this course, students will be able to:

  • Understand how digitalization changes business environment
  • Plan digital marketing strategies
  • Design the use of different digital marketing channels and tools

Suoritustapa

Tentti/verkkotentti, oppimistehtävä; monimuoto-opetus (ohjattuja Zoom-sessioita, vapaaehtoisia); 0-5.

Lisätiedot 

Koulutuskoordinaattori Leena Leiniö-Rönkkö p. 0400152888

leena.leinio-ronkko@tampereenkesayliopisto.fi


Tiedot on julkaistu ennakkotietoina. Muutokset mahdollisia.

Opettaja

Juho-Petteri Kiviranta

Opintopisteet

6

Ilmoittautumisen tilanne

Hakuohjeet mainittu kuvauksessa

Kurssin ajankohta

13.1.2026 - 31.7.2026

Kurssimaksu

0€