Customer Experience Management 5 op ayMARK2070 - kevät 2026
Vastaava yliopisto ja tiedekunta/yksikkö
Vaasan yliopisto – Markkinoinnin ja viestinnän akateeminen yksikkö
Ilmoittautuminen ja hintatiedot
Opintojakson kokonaishinta on 110€. Opintojaksolle ilmoittauduttaessa maksetaan verkkomaksuna Tampereen kesäyliopistoon 84€. Vaasan avoimen yliopiston rekisteröintimaksu 26€ maksetaan Vaasan avoimeen yliopistoon rekisteröitymisen yhteydessä. Ohjeet avoimeen yliopistoon rekisteröitymisestä lähetetään sähköpostilla ennen opintojakson alkua.
Huom!
Kurssi korvaa ent. AYMARK2048 Service Marketing > jos on suorittanut AYMARK2048 Service Marketing, ei voi suorittaa jaksoa AYMARK2070 Customer Experience Management
Aikataulu
Kevät 2026
Verkkotyöskentelyä Moodlessa,
Luennot etänä Zoomin kautta:
31.3. klo 17-18.15
15.4. klo 17-18.15
21.4. klo 17-18.15
28.4. klo 17-18.15
Luennot nauhoitetaan ja ne on katsottavissa myös tallenteena Moodlessa.
Kurssin suoritus: oppimispäiväkirja, palvelun analyysi, verkkokeskustelut
Kurssin tehtävät voi suorittaa laaditun aikataulun mukaisesti tai omaan tahtiin viimeistään 7.6. mennessä
Kurssin opetuskieli on suomi, kirjallisuus on englanninkielistä
Arviointi: 1-5/hylätty
Opettaja
Päivi Borisov
Osaamistavoitteet
The intended learning outcomes are that after this course, you will be able to:
- Understand the fundamentals of customer experience
- Apply relevant methods for analyzing customer experience
- Identify potential challenges with managing customer experience
- Develop and present a structured written report on customer experience management
- Demonstrate effective teamwork and responsibility in collaborative group projects
- Identify and explain ethical concerns related to customer experience management
Kirjallisuus
Opettajan ilmoituksen mukaan. To be specified by the instructor
Esitietovaatimukset
Recommended: Basic introductory marketing course
Lisätiedot
Lisätietoja opinnoista saa koulutuskoordinaattori Vappu Saloselta p. 040 081 3717 ja kesäyliopiston toimistosta 050 303 1178.