Customer Experience Management 5 op ayMARK2070 - kevät 2026
Vastaava yliopisto ja tiedekunta/yksikkö
Vaasan yliopisto – Markkinoinnin ja viestinnän akateeminen yksikkö
Ilmoittautuminen ja hintatiedot
Ennakkotieto. Tarkemmat tiedot (hinta ja aikataulu) varmistuvat touko-kesäkuun aikana.
Aikataulu
Kevät 2026
Verkkotyöskentelyä Moodlessa, aikataulu varmistuu myöhemmin.
Luennot etänä Zoomin kautta. Luennot nauhoitetaan ja ne on katsottavissa myös tallenteena Moodlessa.
Kurssin opetuskieli on suomi, kirjallisuus on englanninkielistä
Arviointi: 1-5/hylätty
Opettaja
Päivi Borisov
Osaamistavoitteet
The intended learning outcomes are that after this course, you will be able to:
- Understand the fundamentals of customer experience
- Apply relevant methods for analyzing customer experience
- Identify potential challenges with managing customer experience
- Develop and present a structured written report on customer experience management
- Demonstrate effective teamwork and responsibility in collaborative group projects
- Identify and explain ethical concerns related to customer experience management
Kirjallisuus
Opettajan ilmoittama lukupaketti. To be specified by the instructor
Esitietovaatimukset
Recommended: Basic introductory marketing course
Lisätiedot
Former AYMARK2078 Service Marketing
Lisätiedot
Lisätietoja opinnoista saa koulutuskoordinaattori Vappu Saloselta p. 040 081 3717 ja kesäyliopiston toimistosta 050 303 1178.