Avoin yliopisto-opetusMarkkinointi

Customer Experience Management 5 op ayMARK2070 - kevät 2026

Vastaava yliopisto ja tiedekunta/yksikkö

Vaasan yliopisto – Markkinoinnin ja viestinnän akateeminen yksikkö

Ilmoittautuminen ja hintatiedot

Ennakkotieto. Tarkemmat tiedot (hinta ja aikataulu) varmistuvat touko-kesäkuun aikana.

Aikataulu

Kevät 2026

Verkkotyöskentelyä Moodlessa, aikataulu varmistuu myöhemmin.

Luennot etänä Zoomin kautta. Luennot nauhoitetaan ja ne on katsottavissa myös tallenteena Moodlessa.

Kurssin opetuskieli on suomi, kirjallisuus on englanninkielistä

Arviointi: 1-5/hylätty

Opettaja

Päivi Borisov  

Osaamistavoitteet

The intended learning outcomes are that after this course, you will be able to:

  • Understand the fundamentals of customer experience
  • Apply relevant methods for analyzing customer experience
  • Identify potential challenges with managing customer experience
  • Develop and present a structured written report on customer experience management
  • Demonstrate effective teamwork and responsibility in collaborative group projects
  • Identify and explain ethical concerns related to customer experience management

Kirjallisuus

Opettajan ilmoittama lukupaketti. To be specified by the instructor

Esitietovaatimukset

Recommended: Basic introductory marketing course

Lisätiedot

Former AYMARK2078 Service Marketing

Lisätiedot

Lisätietoja opinnoista saa koulutuskoordinaattori Vappu Saloselta p. 040 081 3717 ja kesäyliopiston toimistosta  050 303 1178.

Opettaja

Päivi Borisov

Opintopisteet

5

Ilmoittautumisen tilanne

Hakuohjeet mainittu kuvauksessa

Kurssin ajankohta

1.1.2026 - 31.7.2026

Kurssimaksu

0€