Digimarkkinointia käytännössä JSBY7110 (2 op)
Opintojakso kuuluu opintokokonaisuuteen
Digimarkkinoinnin opintokokonaisuus 17 opVastaava yliopisto ja tiedekunta/yksikkö
Jyväskylän yliopiston liikuntatieteellinen tiedekunta
Ilmoittautuminen ja hintatiedot
Ilmoittautumisen voi tehdä vain koko opintokokonaisuuteen 17 op. Opintokokonaisuuden hinta on 390 €, joka maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksuna Tampereen kesäyliopistoon.
Aikataulu
Ti 26.11.2024 klo 17.15–19.30 (3 h) verkkotuutorointi
Ti 3.12.2024 klo 17.15–19.30 (3 h) verkkotuutorointi
Ti 10.12.2024 klo 17.15–19.30 (3 h) verkkotuutorointi
Ti 17.12.2024 klo 17.15–19.30 (3 h) verkkotuutorointi
Sisältö
Kurssilla tutustutaan Googlen digitaalisen markkinoinnin työkaluihin ja perehdytään:
- yrityksen verkkonäkyvyyteen
- hakukonemainontaan ja –optimointiin
- hakukoneanalytiikkaan
- display-mainontaan
- markkinointimahdollisuuksiin sosiaalisessa mediassa
- mobiilimarkkinointiin
Osaamistavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa:
- tunnistaa tavallisimmat digimarkkinoinnin työkalut ja niiden toimintaperiaatteet
- käyttää digimarkkinoinnin keinoja apuna liiketoiminnan kehittämisessä
- hyödyntää Googlen työkaluja suunnitellessaan digitaalista mainontaa
Suoritustapa
(Googlen sertifiointikurssin suorittaminen) lyhyt oppimistehtävä, itsenäinen opiskelu, hyväksytty-hylätty.
Lisätiedot
Koulutuskoordinaattori Leena Leiniö-Rönkkö p. 0400152888
leena.leinio-ronkko@tampereenkesayliopisto.fi
Tiedot on julkaistu ennakkotietoina. Muutokset mahdollisia.