Digimarkkinoinnin opintokokonaisuuden kokoava jakso JSBY7020 (2 op)
Opintojakso kuuluu opintokokonaisuuteen
Digimarkkinoinnin opintokokonaisuus 17 opVastaava yliopisto ja tiedekunta/yksikkö
Jyväskylän yliopiston liikuntatieteellinen tiedekunta
Ilmoittautuminen ja hintatiedot
Ilmoittautumisen voi tehdä vain koko opintokokonaisuuteen 17 op. Opintokokonaisuuden hinta on 390 €, joka maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksuna Tampereen kesäyliopistoon.
Aikataulu
Ti 1.4.2025 klo 17.15–20.15 (4 h) verkkotuutorointi
Sisältö
Opintojaksolla sovelletaan Digimarkkinoinnin opintokokonaisuudessa opittua. Opiskelija laatii jaksolla digimarkkinointisuunnitelman valitsemalleen organisaatiolle. Opiskelijan oman opintosuunnitelman mukaiset opinnot muodostavat teoreettisen ja käytännöllisen pohjan jakson oppimistehtävälle.
Osaamistavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa:
- Soveltaa eri opintojaksoilla oppimiaan sisältöjä käytännössä
- Hyödyntää digimarkkinoinnin työkaluja erilaisissa päätöksentekotilanteissa
- Suunnitella organisaation digimarkkinointia sekä arvioida strategioiden ja toimenpiteiden seurauksia
- Tunnistaa digimarkkinointiin liittyviä oppimistarpeita työelämässä
Suoritustapa
Oppimistehtävä, itsenäinen opiskelu, hyväksytty-hylätty.
Lisätiedot
Koulutuskoordinaattori Leena Leiniö-Rönkkö p. 0400152888
leena.leinio-ronkko@tampereenkesayliopisto.fi
Tiedot on julkaistu ennakkotietoina. Muutokset mahdollisia.