Digimarkkinoinnin opintokokonaisuus 17 op
Opintokokonaisuuteen kuuluvat opintojaksot
- Johdanto digimarkkinoinnin opintokokonaisuuteen JSBY7010 (2 op)
- Digitaalisen osaamisen perusteet ITKP1010 (3 op)
- Digimarkkinointia käytännössä JSBY7110 (2 op)
- Digitaalinen markkinointi YMAA3220 (6 op)
- Tekoälyn alkeet TIEP1200 (2 op)
- Digimarkkinoinnin opintokokonaisuuden kokoava jakso JSBY7020 (2 op)
Digimarkkinointi kehittyy ja tarjoaa jatkuvasti uusia mahdollisuuksia asiakkaiden palvelemiseen erilaisissa organisaatioissa. Moni organisaatio tai yritys haluaakin hyödyntää digimarkkinointia yhä strategisemmin ja suunnitelmallisemmin. Tämä edellyttää ajantasaista ymmärrystä teknologioista, asiakkaista ja liiketoiminnasta. Digimarkkinointi auttaa palvelemaan asiakkaita paremmin ja erottumaan kilpailijoista.
Vastaava yliopisto ja tiedekunta/yksikkö
Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu
Aikataulu
Aloitusinfo perjantaina 27.9.2024 klo 17.15–18.00. Osallistumislinkki https://jyufi.zoom.us/j/69048811965 Meeting ID: 690 4881 1965, Passcode: 476832
Opintokokonaisuus alkaa tiistaina 1.10.2024 klo 17.15-20.15 ensimmäisellä verkkotuutorointikerralla. Saat osallistumislinkin sähköpostiisi noin viikkoa ennen opintokokonaisuuden alkamista.
Opintokokonaisuus koostuu kuudesta opintojaksosta. Katso tarkemmat opintojaksokohtaiset aikataulut ylempänä olevista “Opintokokonaisuuteen kuuluvat opintojaksot” -linkeistä.
Kohderyhmä
Opintokokonaisuus sopii kaikille aiheesta kiinnostuneille.
Sisältö
Digimarkkinoinnin opintokokonaisuus vahvistaa työelämässä toimivien ja alasta kiinnostuneiden digimarkkinoinnin ja -viestinnän valmiuksia tarjoamalla tutkimuksiin perustuvaa ymmärrystä alan kehityksestä. Tiedepohjaisen opintokokonaisuuden opintojaksot johdattavat opiskelijat digimarkkinoinnin perusteisiin, sisältöstrategioihin, digimarkkinoinnin käytännön sovelluksiin, kaupan alan digitalisoitumiseen sekä digimarkkinointia ohjaavaan lainsäädäntöön. Opintokokonaisuus lisää digimarkkinoinnin kokonaisvaltaista ymmärrystä ja vahvistaa kykyä suunnitella, toteuttaa ja johtaa digimarkkinointia strategisesti ja laadukkaasti.
Osaamistavoitteet
Opintokokonaisuuden tavoitteena on, että opiskelija ymmärtää mitä on digitalisaatio ja miten se vaikuttaa organisaation markkinointiin.
- Opintokokonaisuuden suoritettuaan opiskelija:
- Tuntee digimarkkinointiin peruskäsitteistön, sekä erilaiset digimarkkinoinnin työkalut
- Osaa kehittää digimarkkinoinnin strategioita vastaamaan digitaalisen transformaation johdosta muuttunutta ostokäyttäytymistä
- Osaa laatia digimarkkinointisuunnitelman ja käyttää digimarkkinoinnin keinoja apuna liiketoiminnan kehittämisessä
- Tuntee digimarkkinointiin liittyvän lainsäädännön ja osaa huomioida sen vaikutuksen käytännössä
Suoritustapa
Digimarkkinoinnin opinnoissa on keskeistä oppilaitoksen oman tuutorin antama verkko-ohjaus. Opintokokonaisuuden jokaisella jaksolla on asiantuntijaluennot, jotka ovat katsottavissa verkkotallenteina.
Opintokokonaisuus koostuu kuudesta opintojaksosta. Katso tarkemmat opintojaksokohtaiset tiedot “Opintokokonaisuuteen kuuluvat opintojaksot” -linkeistä.
Yksi opintopiste vastaa noin 27 tuntia työtä.
Ilmoittautuminen ja hintatiedot
Opintokokonaisuuden hinta on 390 €, joka maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksuna Tampereen kesäyliopistoon.
Maksu sisältää Jyväskylän yliopiston perimän yliopistomaksun. Opintomaksu ei ole sidoksissa opintosuorituksiin, vaan se on maksu määräaikaisesta opinto-oikeudesta.
Lisätiedot
Koulutuskoordinaattori Leena Leiniö-Rönkkö p. 0400152888
leena.leinio-ronkko@tampereenkesayliopisto.fi
Tiedot on julkaistu ennakkotietoina. Muutokset mahdollisia.