Avoin yliopisto-opetusDigimarkkinointi

Digimarkkinoinnin opintokokonaisuus 17 op


Digimarkkinointi kehittyy ja tarjoaa jatkuvasti uusia mahdollisuuksia asiakkaiden palvelemiseen erilaisissa organisaatioissa. Moni organisaatio tai yritys haluaakin hyödyntää digimarkkinointia yhä strategisemmin ja suunnitelmallisemmin. Tämä edellyttää ajantasaista ymmärrystä teknologioista, asiakkaista ja liiketoiminnasta. Digimarkkinointi auttaa palvelemaan asiakkaita paremmin ja erottumaan kilpailijoista.

Vastaava yliopisto ja tiedekunta/yksikkö

Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu

Aikataulu

Aloitusinfo perjantaina 27.9.2024 klo 17.15–18.00. Osallistumislinkki https://jyufi.zoom.us/j/69048811965 Meeting ID: 690 4881 1965, Passcode: 476832

Opintokokonaisuus alkaa tiistaina 1.10.2024 klo 17.15-20.15 ensimmäisellä verkkotuutorointikerralla. Saat osallistumislinkin sähköpostiisi noin viikkoa ennen opintokokonaisuuden alkamista.

Opintokokonaisuus koostuu kuudesta opintojaksosta. Katso tarkemmat opintojaksokohtaiset aikataulut ylempänä olevista  “Opintokokonaisuuteen kuuluvat opintojaksot” -linkeistä.

Kohderyhmä

Opintokokonaisuus sopii kaikille aiheesta kiinnostuneille.

Sisältö

Digimarkkinoinnin opintokokonaisuus vahvistaa työelämässä toimivien ja alasta kiinnostuneiden digimarkkinoinnin ja -viestinnän valmiuksia tarjoamalla tutkimuksiin perustuvaa ymmärrystä alan kehityksestä. Tiedepohjaisen opintokokonaisuuden opintojaksot johdattavat opiskelijat digimarkkinoinnin perusteisiin, sisältöstrategioihin, digimarkkinoinnin käytännön sovelluksiin, kaupan alan digitalisoitumiseen sekä digimarkkinointia ohjaavaan lainsäädäntöön. Opintokokonaisuus lisää digimarkkinoinnin kokonaisvaltaista ymmärrystä ja vahvistaa kykyä suunnitella, toteuttaa ja johtaa digimarkkinointia strategisesti ja laadukkaasti.

Osaamistavoitteet

Opintokokonaisuuden tavoitteena on, että opiskelija ymmärtää mitä on digitalisaatio ja miten se vaikuttaa organisaation markkinointiin. 

  • Opintokokonaisuuden suoritettuaan opiskelija:
  • Tuntee digimarkkinointiin peruskäsitteistön, sekä erilaiset digimarkkinoinnin työkalut
  • Osaa kehittää digimarkkinoinnin strategioita vastaamaan digitaalisen transformaation johdosta muuttunutta ostokäyttäytymistä
  • Osaa laatia digimarkkinointisuunnitelman ja käyttää digimarkkinoinnin keinoja apuna liiketoiminnan kehittämisessä
  • Tuntee digimarkkinointiin liittyvän lainsäädännön ja osaa huomioida sen vaikutuksen käytännössä

Suoritustapa

Digimarkkinoinnin opinnoissa on keskeistä oppilaitoksen oman tuutorin antama verkko-ohjaus. Opintokokonaisuuden jokaisella jaksolla on asiantuntijaluennot, jotka ovat katsottavissa verkkotallenteina.

Opintokokonaisuus koostuu kuudesta opintojaksosta. Katso tarkemmat opintojaksokohtaiset tiedot  “Opintokokonaisuuteen kuuluvat opintojaksot” -linkeistä.

Yksi opintopiste vastaa noin 27 tuntia työtä.

Ilmoittautuminen ja hintatiedot 

Opintokokonaisuuden hinta on 390 €, joka maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksuna Tampereen kesäyliopistoon. 

Maksu sisältää Jyväskylän yliopiston perimän yliopistomaksun. Opintomaksu ei ole sidoksissa opintosuorituksiin, vaan se on maksu määräaikaisesta opinto-oikeudesta.

Lisätiedot 

Koulutuskoordinaattori Leena Leiniö-Rönkkö p. 0400152888

leena.leinio-ronkko@tampereenkesayliopisto.fi


Tiedot on julkaistu ennakkotietoina. Muutokset mahdollisia.

Opintopisteet

17

Ilmoittautumisen tilanne

Ilmoittautuminen on päättynyt

Kurssin ajankohta

1.10.2024 - 31.7.2025

Ilmoittautuminen alkaa

20.5.2024

Ilmoittautuminen päättyy

2.10.2024

Kurssimaksu

390€