Digitaalinen markkinointi YMAA3220 (6 op)
Opintojakso kuuluu opintokokonaisuuteen
Digimarkkinoinnin opintokokonaisuus 17 opVastaava yliopisto ja tiedekunta/yksikkö
Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu
Ilmoittautuminen ja hintatiedot
Ilmoittautumisen voi tehdä vain koko opintokokonaisuuteen 17 op. Opintokokonaisuuden hinta on 390 €, joka maksetaan ilmoittautumisen yhteydessä verkkomaksuna Tampereen kesäyliopistoon.
Aikataulu
Ti 14.1.2025 klo 17.15–19.30 (3 h) verkkotuutorointi
Ti 21.1.2025 klo 17.15–19.30 (3 h) verkkotuutorointi
Ti 11.2.2025 klo 17.15–19.30 (3 h) verkkotuutorointi
Ti 4.3.2025 klo 17.15–19.30 (3 h) verkkotuutorointi
Sisältö
This course introduces students to digital marketing. The course explains the principles of formulating a digital marketing strategy and implementing it to practice via various digital marketing tactics. The course is designed for both practitioners and university students who want a comprehensive understanding of digital marketing from a business perspective.
Osaamistavoitteet
By the end of this course, students will be able to:
- Understand how digitalization changes business environment
- Plan digital marketing strategies
- Design the use of different digital marketing channels and tools
Suoritustapa
Tentti/verkkotentti, oppimistehtävä; monimuoto-opetus (ohjattuja Zoom-sessioita, vapaaehtoisia); 0-5.
Lisätiedot
Koulutuskoordinaattori Leena Leiniö-Rönkkö p. 0400152888
leena.leinio-ronkko@tampereenkesayliopisto.fi
Tiedot on julkaistu ennakkotietoina. Muutokset mahdollisia.